GYIK

Kérhetek-e szoftverbemutatót és az mennyibe kerül?

Természetesen kérhet és a bemutató teljes egészében ingyenes.

Hogyan történik a szoftverbemutató?

Kétféle módon tartunk szoftverbemutatót: Vagy a helyszínen, ilyenkor személyesen találkozunk és közösen áttekintjük a programcsomag legfontosabb funkcióit, vagy az interneten keresztül is megoldható ez az általunk a távsegítséghez használt Teamviewer program segítségével.

Van tesztverzió is?

Kérésre bármikor szívesen biztosítunk egy 30 napos ingyenes tesztverziót. A tesztverzió segítségével pontosan azt a konfigurációt tudja kipróbálni, amit meg szeretne vásárolni. A tesztidőszak alatt rögzített adatok a vásárlás után is megmaradnak, így a tesztidőszakban végzett munka teljes egészében hasznosítható.

Mi történik, ha kérdésem van a program használatával kapcsolatban?

Szoftverhasználat során időnként előfordul, hogy kérdés merül fel az optimális megoldással kapcsolatban, vagy valamely funkcióval kapcsolatban bizonytalan a felhasználó. Ebben az esetben irodánk munkaidőben telefon, Skype, és internetes távsegítség (Teamviewer) használatával dijmentesen áll rendelkezésre.

Vannak-e szoftverfrissítések a megvásárolt programhoz?

Programjaink fejlesztése folyamatosan zajlik, évente 1-2 nagyobb szoftverfrissítést küldünk ki a szoftvertámogatási szerződésssel rendelkező ügyfeleinknek. Ezenkívűl több szervízcsomag (pl. WEB-GN aktualizálás, bordcomputer interface frissítések stb.) a weblap Partneroldal részéről letölthető.